3+1 روش براي دانلود كردن فيلم از اينترنت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
3+1 روش براي دانلود كردن فيلم از اينترنت
نوشته شده در پنج شنبه 3 بهمن 1392
بازدید : 358
نویسنده : امین صادقی

یکی از مفید‌ترین انواع محتوی موجود بر روی وب فیلم‌ها هستند که البته دیدن آنها در کشور ما با مشکلات بسیاری همراه است. همانطور که بارها در این وبلاگ نوشته‌ایم تعداد بیشماری از فیلم‌های موجود بر روی اینترنت آموزشی هستند و می‌توانند برای جامعه مفید باشند.

شما را با ۶ سایت برای یافتن فیلم‌های آموزشی آشنا کردیم و حالا در این نوشته می‌خواهیم ۱+۳ روش برای دانلود کردن فیلم‌های آنلاین را بررسی کنیم. بدین ترتیب می‌توانید فیلم‌های آموزشی مورد نیاز خود را دانلود کرده و آرشیوی را برای خود بسازید. {موارد ۱ تا ۳ این نوشته به دلیل تذکر کمیته فیلترینگ حذف شد.}

دانلود فیلم از یوتیوب

{موارد ۱ تا ۳ این نوشته به دلیل تذکر کمیته فیلترینگ حذف شد.}

4. آپارت

یک راه دیگری هم برای دیدن بدون دردسر ویدئوهای یوتیوب وجود دارد که البته کمی هم شرط و شروط دارد. با استفاده از این روش فیلم را نمی‌توانید دانلود کنید اما می‌توانید آن‌را قابل دیدن کنید. شرط اصلی استفاده از آپارت این است که در روزهای چهارشنبه٬ پنجشنبه و یا جمعه نمی‌توانید فیلم‌های یوتیوب را ببینید. پس در گام اول مطمئن شوید که در یکی از این روزها نیستید و سپس با مراجعه به پروفایل خود در این سایت لینک فیلم در یوتیوب را به آپارت داده و صبر کنید تا آپارات آن‌را منتقل کند. به یاد داشته باشید که در این روش کیفیت فیلم به شدت افت خواهد کرد ولی مزیت اصلی این روش امکان دیدن فیلم بدون استفاده از ادوات مربوط به فیلترینگ است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: